Stage 1 pro Ford Focus RS mk3

Revo_Ford_RS_Webheader
Stage 1 pro Ford Focus RS

Revo Technik s potěšením oznamuje, že nově nabízíme úpravy pro nový Ford Focus RS.  Zvýšený výkon a unikátní bezpečnostní vlastnosti jsou předností nové Stage 1 optimalizace.

Revoluční technologie motoru 2.3 EcoBoost kombinuje přímé vstřikování paliva, nezávisle proměnné časování sacích i výfukových ventilů a přeplňování dvojitým spirálovým turbodmychadlem. Motor se vyznačuje excelentní odezvou od nejnižších otáček i mohutným zátahem ve středním rozsahu.

Díky vlastnímu vývoji softwaru jsme byli schopni kompletně přepracovat způsob, jakým Vaše vozidlo dodává sílu a reaguje na odezvu plynového pedálu. Výkon je k dispozici na vyžádání na každý rychlostní stupeň. Přístup k více než 20000 různých parametrů přímo z řídící jednotky umožnil kalibračnímu týmu Revo odemknout motoru skutečný potenciál a zároveň zajistit bezpečnostní omezení z výroby. Stage 1 optimalizace je nutností pro majitele RS, kteří chtějí vystoupit z davu.

Vlastnosti

 

Revo Speed Limit Unlock

Odstranění omezovače rychlosti

Revo RPM Limit Imcreased

Zvýšení omezovače otáček na 7000RPM

Cold Start Protection

Ochrana studených startů

Otáčky jsou omezeny dokud se olej nezahřeje na požadovanou teplotu

Revo Temperature Protection

Teplotní ochrana

Výkon vozu je omezen při extrémní zátěži
Serial Port Switchable SPS

Serial Port Switch (SPS)

Možnost přepínání druhů paliva a zámku proti odcizení

 

Výkonové grafy

Rychle jsme zjistili, že způsob, jakým RS dodávalo výkon byl daleko od lineárního průběhu. Po protokolování dat na silnici, závodní dráze a na našem nábojovém-dynamometru jsme mohli vidět, že plnící tlak je dodáván postupně a vrcholí až na špici rozsahu otáček než se očekávalo. Tato výkonová špička, která je vidět z grafu sice vytváří vysoký špičkový výkon, nicméně ne tam kde bychom si ho představovali a to ve středních otáčkách. Revo software je navržen tak aby podával vyšší výkon v reálném světě ať už na silnici nebo závodním okruhu. Jak je vidět z výkonového grafu výkon je dodáván v plném spektru otáček s posílením ve středním rozsahu. To vytváří zážitek na který jen tak nezapomenete.

 

Výkonový graf před a po úpravě
Výkonový graf před a po úpravě

Výkonové měření


Výkonové měření bylo provedeno na uzavřené dráze v Anglii při teplotě 19ºC. Údaje o vozidle:  2016 Ford Focus RS MK3 2.3 EcoBoost s manuální převodovkou s přepnutím do Race mode. Na vozidle byly instalovány Revo RV019 19″ kola s běžnými pneumatikami. Průměrné časy jsou průměrem 9ti měření.

 

0-60 mph 0-100 mph 30-70 mph 30-130 mph
Serie (Průměr) 5.02 s 12.57 s 5.17 s 20.04 s
Serie(Nejlepší) 4.98 s 12.21 s 5.04 s 19.41 s
Stage 1(Průměr) 4.45 s 11.16 s 4.56 s 17.31 s
Stage 1 (Nejlepší) 4.39 s 10.79 s 4.48 s 17.04 s

Výkonová data

  • Stage 1: 340WHP / 558NM
  • Špičkový výkon: +24WHP / +91NM
  • Nejvyšší přidaný výkon WHP: +60WHP @ 6400RPM
  • nejvyšší přidaný výkon Nm: +141NM @ 2500RPM

Přidaná ochrana


V průběhu testování jsme zjistili, že se 2.3 EcoBoost motor potýká s vysokými teplotami. To neovlivňuje pouze špičkový výkon, ale může způsobit škody na motoru. Aby se toto nestalo náš calibrační tým implementoval teplotní ochrany. Tyto ochrany omezují výkon motoru při extrémních teplotách.


Teplotní ochrana


Revo Stage 1 optimalizace je vyvinuta pro sériový motor. Mohli jsme přidat na tlaku a výkonu, ale to by se negativně podepsalo na sériovém motoru. Naše testování ukázalo, že při zvýšených teplotních podmínkách (motorová brzda, vysoká teplota vzduchu nebo dlouhodobá VMAX/okruhová jízda) se dramaticky zvyšuje teplota nasávaného vzduchu (IAT).

Proto jsme implementovali tyto bezpečnostní podmínky:

  • IAT přes 60ºC, výkon je snížen o 5%
  • IAT přes 65ºC, výkon je snížen o 10%
  • IAT přes 70ºC, výkon je snížen o 15%

Tato ochrana také aktivně monitoruje teplotu výfukových plynů (EGT). Pokud se EGT zvýší k nebezpečné hranici tak je výkon automaticky snížen o 10% dokud motor nedosáhne opět bezpečných teplot.


Ochrana studených startů


Motorový olej aby pracovat efektivně a mazal správně váš motor se potřebuje zahřát. Když poprvé nastartuje váš vůz studený olej je hustý, takže je nutný větší tlak což vytváří zvětšený tlak na olejová těsnění. Jak stoupá teplota motoru tak souběžně s ní i teplota oleje. Díky tomu je olej řidší a lépe lubrikuje všechny pohyblivé části motoru.

Ochrana studených startů pomáhá ochránit komponenty motoru pomocí omezení otáček při olejové teplotě.

  • Pokud je teplota oleje pod 40ºC tak je omezovač otáček nastaven na 4500RPM
  • Pokud je teplota oleje mezi 41ºC a 79ºC tak je omezovač otáček nastaven na 5000RPM
  • Pokud je teplota oleje nad 80ºC tak je omezovač otáček nastaven plně na 7000RPM

 

Přidané vlastnosti


Revo calibrační tým prostudovat řídící jednotku RS do hloubky a integroval další vlastnosti, kromě zvýšení výkonu.


Shift Light


Shift light byl optimalizován pro Revo Stage 1 optimalizace a nyní ukazuje optimální body pro řazení zohledňující navýšený výkon. Flash light se nyní rozsvítí při 6200 otáčkách kdy je výkon v maximu a začíná blikat až do 6500 otáček kdy optimální výkon degraduje.


Přepínání map


Použitím Revo SPS přepínací jednotky získáváte možnost dalších změn. Patentovaná OBD2 jednotka vám umožní přepínat mezi kvalitou paliva (95oct a 98oct). Dalším benefitem je Anti-Theft, který znemožní pohyb vozidla.